Ružomberský hlas
  • Piatok 26. apríl 2024
  • 0:0:0
  • Online:

RUŽOMBEROK (md, foto msú) - Forma letnej kampane, ktorou chce ružomberská radnica prilákať do centra dolného Liptova a blízkeho okolia návštevníkov v tomto období, je v samospráve ojedinelá. Napriek tomu môže byť viac než úspešná, zhodli sa na tom nami oslovení odborníci z oblasti cestovného ruchu. Mesto Ružomberok začiatkom júla avizovalo spustenie letnej reklamnej kampane. Spočíva v umiestnení pútačov popri cestách v hornom Liptove, resp. v Liptovskom Mikuláši, a na miestach, kde sa počas leta zdržiavajú návštevníci.
ROZHOVOR: Na otázky odpovedá MARTIN HROMADA, vedúci oddelenia regionálneho rozvoja a kultúry Mestského úradu v Ružomberku.
Po dlhom čas ožili, resp. našli zmysluplné využitie všetky štyri billboardové plochy na vstupe do Ružomberka...
„Áno, mesto začalo prednedávnom využívať štyri vstupné pútače pri hlavných cestách, smerom do Ružomberka, pre propagáciu mesta a produktov cestovného ruchu. Zatiaľ poslednými príkladmi boli CykloKorytnička či Deň malých pirátov. V tomto smere by sme chceli pokračovať.“
Okrem toho však radnica zašla aj ďalej, a pútačmi láka do Ružomberka návštevníkov, ktorí už sú v strednom a hornom Liptove. Ako sa zrodil tento nápad?
„Po diskusii v komisii pre cestovný ruch sme sa dohodli o vyskúšaní či rozšírení propagácie mesta práve na stredný a horný Liptov. Cieľom je upozorniť najmä motorizovaných návštevníkov, ktorí už v tomto regiónu sú a prišli do akvaparkov, Demänovej či Podbanského – aby spoznali aj iné kúty Liptova – teda tie naše. Takže, je to trochu aj osveta, že ten krásny Liptov nezačína niekde pri Bešeňovej.“
Kedy budete z výsledkami kampane spokojní?
„Z pohľadu množstva pútačov je kampaň skôr minimalistická. Určite je dlhodobým cieľom zvýšený počet turistov a prenocovaní. V prvom kroku však treba upozorniť, že vôbec existujeme, potom vzbudiť záujem a túžbu nás navštíviť, aby sa nakoniec dlhodobý cieľ naplnil.“
Uvažujete do budúcnosti s možnosťou rozšírenia kampane napríklad na Oravu či Turiec?
„To je predčasné, predsa len prenájom reklamných plôch nie je lacný. Skôr to vidím na dobre zvolený marketingový a komunikačný mix s využitím viacerých médií – PR, internet, pútače, citylighty... Samozrejme, závisí to aj od rozpočtu a koordinácie aktivít napríklad s OOCR Region Liptov.“

Vyhľadávanie

Piatok 26. apríl 2024
0:0:0
Online: